2013. október 17., csütörtök

Pankás

"Tereptárgyak" készülnek két napja nálam, hétvégi tortákra gőzerővel.
Ma reggel két és fél órán keresztül szöszöltem a kis izékkel, majd felébredt Panka, és a szokásos reggeli rutin után a gyurmázással kezdte a napot.
Rögtön jöttek az óhajok:
- Anyaa! Tom és Jerry-t csináálsz? És egy kisautót iis? És beleülnek, és abban mennek, jóóó?
Mit mondjak, nem ez volt a reggeli bevezetés után álmaim netovábbja, próbáltam egyezkedni:
- Panka, nem magasak egy kicsit az elvárásaid? Nem lehetne valami egyszerűbbet?
- Akkor egyszerű tomésdzserriket léciiii!!!

Szerencsére fényévekkel kisebb igényei vannak, mint a tortaügyiek, úgyhogy lett játék!

Más:

Minap vásárláskor kapott egy kinder tojást, hazaértünk, kibontotta, én lelombozódva odavetettem egy "ja, kirakó!" sirámot, és pakoltam elfele a cuccokat, mire végeztem, ő lazán nekiállt összeilleszteni az aprócska darabokat.
Ma is elkérte, megtalál összepasszoló részeket, összerakja őket, jól eldolgozgat vele, nagyon ügyes!














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése