2013. október 24., csütörtök

Ez...

nem
lehet
igaz!!!!!!!!!!!!!
De... 
Ma valószínűleg "front" van, tiszta idegbaj vagyok mindentől, és akkor jönnek az ilyenek:
Tegnap este apa lehozott a padlásról két vödör apró legót, Panka ugyanis imádja ezeket az utakat, sokszor építünk várost melléjük, csak a duploval nem tudjuk jól összefogni őket, gondoltam, majd ezekkel...
Este hosszan fedezgette fel az apró kis csodákat, nagyon jót játszottunk, alig lehetett ágyba parancsolni.
Reggel szokatlanul korán ébredt, és alig nyílt ki a szeme, mellőzött minden eddig megszokott cukiságos ébredési rítust, csak ennyit kérdezett: 
- Folytatjuk?
- Folytattuk.
 
 Miközben ő játszott, én kiöntöttem a két vödör tartalmát, egyikbe beleszedtem a legót, gondosan kiválogatva belőle a törött, haszontalan darabokat, a nem legókat, és a szemeteket. Ezek mentek a másik vödörbe.
Jó fél órát elmolyoltam, majd hoztam a porszívót, és a kiöntés nyomán keletkezett kis szemétkupacot összeporszívóztam.
Persze belelendültem, s végigtoltam a lakás egyéb területein is.
Mire visszamentem...
Na ekkor hangzott el a kezdő felordításom!
Folytatódott is, de ezt nem részletezném, majd frászt kaptam, mikor a két vödör tartalma szépen összeöntve ott tornyosodott, ahol az elején, közepén egy vödör hercegnővel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése