2016. január 7., csütörtök

Pankás

Az év utolsó bevásárlására indultunk, mondom Pankának, hogy elmegyünk Zalaegerszegre, ha van kedve játszóházazhat, amíg mi a bevásárlást intézzük.
Természetesen díjazta az ötletet, majd megkérdezte:
- Ugye, vesztek nekem valamit?
- Mit szeretnél?
- Hát, valami játékot.
- Panka, most volt karácsony, egy csomó játékot kaptál. Egy ideig nem veszünk játékot.
Néhány másodperc gondolkodás után megszólal:
- Megyek, csinálok egy húsvétvárót.
Elvonul a szobájába, kis idő múlva kikiabál:
- Anya, ma hányadika van?
- Harmincadika
- Köszi!
Aztán újra csend, majd megjelenik ezzel:
Elsőre, úgy hirtelen nem fogtam fel, aztán hamar felfedeztem benne a rendszert.
Jobbról balra - senkitől nem tudja, milyen irányban kellene, nem tanítgatjuk ilyesmire - a négyzethálóban sorban a számok. Néhány fordítva, meg a hetes nincs áthúzva, emiatt elsőre egyesnek néztem.
Szerintem ez egy öt évestől zseniális! A kézzel rajzolt négyzetháló, a számok, minden!
A végén pedig egy kis húsvéti rajz.
Azért azt megkérdezte, szerintem ennyi nap elég-e húsvétig, majd miután megnyugtattam, hogy ez így tökéletes, azonnal kiikszelte a harmincast, és betette a vitrinbe, ahol a karácsonyvárója van évről évre.
Úgy gondolom, a harmincas után pár számot kifelejthetett, amiatt lehet a zsúfoltság, és imádom, hogy az ötvenestől kivirágzik minden, remélem, valóban így is lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése