2015. december 9., szerda

Télapó itt van....

Évek óta kedves hagyomány, hogy a faluban a Mikulás meglátogatja a gyerekeket. A falu kicsi, de szerencsére rengeteg a kisgyerek!
Panka betegesen retteg tőle, emiatt nem is tudott az érkezésről. Az sem igazán tűnt fel neki, hogy a nappali kis asztalát berendeztem egy kis vendégfogadásra, süti, itőka, gyümölcs, ropi. Egyedül annyi volt a (re)akció, hogy egy, az asztal melletti elvonulásakor a pohár ropit magához vette, és játszott tovább.
Egyszercsak kopogtatás, csengőszó, valaki érkezik!
Panka uzsgyi a szobába, fel az ágyra, és onnan figyelte a fejleményeket.
Ica néninek, na meg a fényképezőgépnek egy kis majomkodás:






Majd jött a rettegés:


Nagy nehezen lefejtettem az ágyról:




Aztán a küzdelem a csomaggal:


Másnap az oviban is járt a Mikulás, ezt se jelentettem be előre neki, Manyi nénit viszont megkértem, vegye majd az ölébe, mert nagyon fél.
Mikor hazajött kérdeztem, mi történt az oviban, járt-e a Mikulás, mire azt mondta:
- Anya, én oda se mertem nézni, annyira féltem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése