2015. május 27., szerda

Duma, duma

Autózunk, egyszercsak szembe jön egy másik autó, mire Panka:
- Anya, ez egy angol autó?
Nézem a rendszámot, jár az agyam ezerrel, miből következtethetett erre, megkérdem hát:
- Miből gondolod?
- Hát mert a másik oldalon megy!

- Anya, pisilni kell, kiviszel a fürdőbe?
- Dehogy viszlek, nem vagy már olyan kicsi! Vagy igen? Csecsemő vagy?
- Én lusta vagyok! Nem csecsemő, csak lusta nagy!

- Apa, veszel kólát?
- Panka, kólát csak ritkán lehet inni, nem veszünk mindig.
- Én ritka vagyok!

Persze nem maradhatnak el a Jégvarázsos őrület szülte párbeszédek sem. Egy mezítlábazós este odadugja a lábát:
- Anya, fogd meg a lábamat!
- Juj, ez hideg, mint a jég!
Hatalmas, elégedett, büszke vigyorral jön a magyarázat:
- Hát mert én Elza vagyok!

Egyik este énekelget:
- Szül a hó, szül a hóóóó!
- Panka, biztos, hogy ennek ez a szövege?
- Nem, de a Marcsika (név megváltoztatva) így énekli az oviban.
- Na és mit szül a hó?
- Hát Olafot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése