2013. június 14., péntek

Pankás dolgok


Az első kép tegnap készült, a csaj épp görkorizik.
Ilyenkor, mikor ezeket meglátom, gőzöm nincs, hova tegyem, mármint, hogy honnan veszi ezeket, aztán mindig leesik a tantusz... a tévéből, valamelyik meséjéből...
Ma csomagot kaptunk, végre megérkezett a gyurma, így Panka már nem csak az én ragacsos fondantjaimból alkothat. Persze meg kell szoknia, hogy nem kapkodjuk be a műveket, de jó úton haladunk!
A csomagban egy vécé szűkítő is volt, Panka úgy gondolta fejdísznek sokkal jobb lesz... akkor vettem el tőle, mikor a derekára húzva, mint egy úszógumiban megjelent benne, és alig bírtam leműteni róla. :)
És végül egy kis cukiság:
Panka énekel:
Elvesztettem zsebkendőmet szidott anyám érte. Elhallgat, én meg folytatom: annak, aki megtalálja csókot adok érte. Panka rávágja: Nem! Csaak puszit!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése