2017. március 1., szerda

Farsang


Jó pár hete tervezgetjük Pankával a farsangi jelmez varrást, aztán a varrógépem az utolsó pillanatig megvárakoztatott a kivitelezéssel.
Természetesen nem volt kérdés a heteken át vissza-vissza térő téma közben, hogy Katica szuperhős jelmezét kell megvarrnom.
A nevezetes dátum előtt 3 nappal hazahoztuk az immár remekül működő gépet a szerelőtől, és Panka már az autóban azzal kezdte, hogy ő inkább mégse Katica lesz, hanem makk, mert a Virág (első számú barátnő) mókus lesz, és akkor így szépen összeillenek majd. Agyamban beindult az újratervezés ezerrel, nem nagyon aggódtam, az első ötletek alatt is már úgy éreztem; - Hurrá! Megúsztam egy nagyobb melót, ez sokkal egyszerűbb lesz. Aztán másnap meglátta a pillangószárnyakat az ágy melletti kis polcon, és lelkes tervezgetés indult, nálam pedig újabb fellélegzés, hisz elképzelései közt a virágmintás ruhája, a szárnyak és a lepkefejdísz szerepelt. Még felvetődött, hogy az arcát ki kellene festeni, ezt azonnal tettek követték, sminkes cuccok elő, és nagy elánnal nekiesett lepkére festeni magát. Cuki lett, majd ahogy kopott, reménykedtem benne, hogy nem jön hozzánk senki, nem tudom, hogyan magyaráztam volna ki a hatalmas lila foltokat a szemei alatt.
Hétfő reggel hasfájásra panaszkodva itthonfogtam, nehogy épp keddre, a nagy napra legyen gubi, éééés Panka kijelentette, akkor vegyem le a méretet a Katica jelmezhez. magamban dobtam egy hátast, aztán elővettem a néhány hete erre a célra turkált nagy piros pulcsikat, valamint egy leggingsét, és egy felsőjét, majd nekiálltam a szabásmintát megtervezni...
A pöttyök jelentették szinte a legnagyobb kihívást, abban biztos voltam, hogy varrni nem fogok, nincs az a fegyver, amivel erre kényszerítsen bárki is. Festés lesz, ez eddig oké, de mivel? Alkoholos filc! Az ötlet kiváló volt, szépen lehetett vele dolgozni, csak iszonyat lassan. Én elkezdtem, aztán este dolgom volt, apja folytatta, közben egy út a mamihoz, mert kb. félúton kifogyott a zsír új filctoll. Végül, mire hazaértem, fogason lógva várt az immár tökéletesen rendben levő jelmez.
Panka ötletére az álarc papírból készült, vastag tixo-s megerősítéssel.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése