2017. március 7., kedd

Bábszínházban jártam...

... és ki se tettem a lábam itthonról!
Panka alkot. Mindenhol, mindenből, mindig.
Katica és Fekete macska már nagyjából két hónapja készült, a szokásos módon; bevonul a szobába, közben kijön, kér egy hurkapálcikát, vagy a tixót, visszamegy, és hozza kis idő múlva a műveket.
Most Vízcsepp mester a favorit, bábok készültek hát ezekből a mesefigurákból is (azóta több is), ám most itt nem állt meg, háttér is készült.
Honnan jönnek ezek az ötletek, nem tudom, de külön felhívnám a figyelmet a fürdőszobára! A kádba a bábok beültethetőek, és megmosolyogtatott, amikor a tükröt megláttam Vízcsepp mester portréjával.

Készült szoba is, emeletes ággyal, kis asztalkával, rajta "perecropi", amit  a fürdőszoba mellé ragasztott, majd kiterítette az  egészet az asztalra, és jöhetett az előadás.
Később a kádba hab-báb is készült, amit az éppen fürdőző delikvens elé tesz be, ha épp habfürdős kedvében van.
Én egy jó kis habos kávét ittam, a művésznő pedig "lányos sört" fogyasztott az előadás alatt.
Hát nem zseniális?
(Hát de!!!!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése