2016. december 6., kedd

Panka mondja



Ezer meg egy éve nem írtam, össze is gyűlt egy szép csokornyi Pankaduma, íme:
A cicák még mindig a nagy szerelem, és ők az örök játszótársak, aminek nem mindig örül az éppen aktuális kiválasztott. egy ilyen babaházba betuszkolgatós-nyávogós után felcsattanok:
- Panka, miért nem engeded már el azt a szerencsétlen állatot?!
- Nem állat, hanem kiscica!
Majd kis idő múlva:
- És nem szerencsétlen, hanem szerencsés....

Verselget is sokszor, cukikat költ:

Aranyeső,aranyeső de szép nyáron
Ősszel meg marad két virág az ágon
Aranyeső aranyeső szép vagy
Aranyeső, aranyeső legyél mindig szép

Torta készül, dicséri a végeredményt, miután jól letoltam egy-két kiidegelése után:
- Anya, csodaszép tortát csináltál!
- Nekem most ne pitizz! - mondom viccesen.
- Nem hepitisz, hanem csodaszép

Mászik, mindig, mindere, maga szeretne elérni, elővenni dolgokat. Egy ilyennél véletlenül lever egy poharat. Ijedten rámnéz, nem nagyon szokott eltörni semmi, nem tudja, ez mekkora baj lehet. Megnyugtatom, hogy nem fog összedőlni miatta a világ, de azért kapóra jön, hogy elmondjam, miért is nem szeretem, ha szeleburdi módon mászkál fel. Miután vége a tanmesének, visszakérdezek, mit jegyzett meg:
- Na, akkor már tudod, miért nem szeretem, ha felmászol?
- Igen! A biztonság kedvéért!

 
Balett van a tévében, mesélem neki:
- Mikor ilyen kicsi voltam, mint te, balerína szerettem volna lenni.
- És rájöttél, hogy nem vagy szép?
Kicsit sokkol a kérdés, nevetve visszavágok:
- Miért? Én nem vagyok szép?
- De, csak nagy a hasad!

Tornacucc vásárolni indulunk, kell az oviba. Apjával tervezgetjük, merre induljunk,

a Decathlonra esik a választás, Panka megszólal:
- Az nem jó, ott csak sportcuccok vannak!
- Miért, a torna nem sport?
- Á! Az csak egy egyszerű, unalmas torna...


 
Egyik este szépen elbeszélget magában eképp:
- Anya, fürödni akarok! Az oviban nem akarni kell, hanem szeretni... Anya, fürödni szeretnék!

- Anya, ha én nagy leszek, kalandor leszek!
- És mit fogsz csinálni?
- Hát, kalandokat átélvezni, még fára is mászok!

Fürdés után kissé libabőrösen:
- Anya, nézd, a hasam olyan bárányos! Olyan icipici pöttyöcskék vannak rajta.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése