2016. augusztus 15., hétfő

Csillag találtatik

Évről évre kis falunk nagy vásárán a szombat este a közös, együtt játszós, sütögetős, kalandozós programoké. Idén az eső miatt elmaradt, pedig mindenki nagyon készült rá, így az év egy jeles napján, augusztus 5-én, vagyis Krisztina napján bepótoltuk.
Volt kötélhúzás, valamint csizmahajigáló verseny, amibe én a született dobó-antitalentum is beneveztem. Az eredmény engem igazolt, tök utolsó tudtam lenni, de azért egy vigaszdíj csokit kiharcoltam...
Aztán az este, az igazi sötétség leszálltával megkezdődött a gyerekek által olyan nagyon várt csillagkeresés. 


A focipályán elrejtett édességekért, játékokért futkosott a sötétben a sok kisgyerek lámpásokkal, mint a kis szentjánosbogarak.
És ezen a napon a sok ajándék csillag között még egy is találtatott. Panka minden átkötés nélkül egyik pillanatról a másikra megtanult kétkerekűn bicajozni!
Jó kis este volt, bár most meg a végén a szalonnasütögetést mosta el az eső, de nem bánjuk, van, mit bepótolni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése