2015. november 23., hétfő

Süssünk, de ne tortát!

Nagyon szeretem a töltött húsféléket, töltéssel vacakolni nem mindig, de ez a verzió olyan lusta-háziasszonyos, továbbá olyan húsból is megcsinálható, ami nem tölthető. A tarja például az egyik legjobb választás.
Először pácolok kis szeletekre vágott husit, most tarját gyros gyorspáccal.
Ezután elkészítem a tölteléket,  zsemle, tojás, jó sok petrezselyem, egy kis (immár házi) vegeta.
Ha mindkettő kész, jöhet a rétegezés. Egy sor hús, egy sor töltelék.
Ha elkészültem a lerakással, alufóliával lefedem, 180 fokon sütöm így nagyjából egy órát, majd a fólia nélkül 10-15 percet, hogy szép színt kapjon.
Köretként én most párolt zöldséget, kevés szárított vargányával felturbózva, valamint friss petrezselymes krumplipürét tálaltam. A fincsi mama-féle házi uborka pedig a korona a tetejére!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése