2015. április 24., péntek

Így főzök én...

Ma megint kotyvasztottam. Így hívom, amikor hirtelen ennék valamit, mondjuk ma valami jó kis tésztásat, aztán körbejárom a konyhát, és ami van, abból összerántok villámgyorsan (mert ez is szempont) valamit.
Adva volt két zacsi alján a tésztamaradék. Nálam ezek folyton gyűlnek, mert az egy teljes zacskó épp csak egy kicsit találtatik soknak minden tésztafőzésnél. Kész szószom nem volt, viszont lapult az egyik dobozomban egy Tesco-s paradicsomleves por. Tésztát feltettem főni. Paradicsomlevest az egy liter víz helyett 3 deciliterben felfőztem, vágtam bele nagyon apróra kolbászt, tettem hozzá jó sok bazsalikomot (talán kicsit sok is lett), belenyomtam egy fél tömlős sajtot. Kicsit később eszembe jutott, hogy minap, mikor gombát rántottam, azt is soknak találtam, és 5-6 gombafejet felaprítottam, és ott pihen a fagyasztóban. 
Nosza, zutty hozzá azt is.
Mire a tészta kész lett, a szósz is.
Házi csalamádé tette még teljesebbé az élményt.
Na jó, kísérőként összedobtam hozzá egy kis nasit azért!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése