2013. május 7., kedd

Pankás...

Néhány cukiság a mindennapokból:


Előkerültek a nyári holmik, lehordtam őket a padlásról, kiválogattam, selejteztem.
Panka nagyon élvezte, aztán az első adandó pillanatban magáévá tette egyik lenge nyári rütyikémet, és lelépett vele.
Az udvaron találtam rá(juk), fel-alá sétálgatás közben...






Egy másik irányú pakoláskor megtalálta a vastag szőrmés téli macisapit, kicsit sajátságos stílusban a fejére biggyesztette, napszemcsivel megkoronázta a dizájnt, és irány a homokozó!...
















 














Egy konyhai nagyonelfoglalt pillanatom után elindultam keresni a nagyoncsendben levő gyereket, éppen szemöldököt szedett...





















Anyu meglátogatott bennünket, hozott fincsi pogácsát, Panka persze nem önző, szépen megetette a faliképen sétáló - a munkában minden bizonnyal megfáradt és hullaéhes - párocskát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése