2017. április 6., csütörtök

Művésznő

Panka ma ezzel a rajzzal jött haza az oviból.
- Ó, az a csillár! - mondom, mikor meglátom.
- Ugye, milyen művészi? - kérdi Panka, majd folytatja.
- Most már megkezdtem az ilyen művészi rajzokat csinálni, ez nagyon szép, ugye? A poháron ilyen fénylés is van! Ez a legszebb rajzom, meg a tegnapi.
- Tegnap kezdtem meg ezeket a művészi alkotásokat.
Önkritika az van!
😀😀😀









Ma rendezgetés közben akadtak a kezembe a kis dobozkái, amiket hónapokkal ezelőtt készített.
A nagyobbikba én ragasztottam a mintás anyagot, egy kis plüss kutyus fekvőhelyének csinálta.
A másik készítését meg is figyelhettem, amint szépen kivágta a szinte pontos szabásmintáját egy doboznak, majd összeragasztotta.
Kérdeztem, honnan látta, honnan tudja, hogy lesz abból doboz, mire az volt a válasz:
- Sehol anya, de ha ezt itt csinálok egy kis ilyet, ezt meg itt kivágom, és ezt idehajtom, akkor látod, lesz belőle egy kis dobozka.
Láttam...💗

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése