2014. január 12., vasárnap

Banánpalacsinta

A közösségi oldalon jött-ment napokon keresztül a recept, nekem az első pillantás elég volt, hogy tudjam, ki fogom próbálni. Merthogy rém egyszerű, a gyerek odavan a palacsintáért, ez meg még liszttelen is, úgyhogy behozzuk a konyhánkba!
Semmi extra, az arány; 1 banán, 2 tojás. A banán ne legyen túl érett, ezt írta az eredeti recept, mi épp frankó zöld banánokat vettünk minap, úgyhogy hajrá!
Banán és az egész (értsd: fehérje és sárgája héj nélkül!) tojások a turmixba, majd rögtön lehet kisütni!
Én kisebb alakzatokat sütöttem, valamiért ez tűnt gusztának.
A gyerek - ahogy a "rendes" palacsintát is - szerencsére kizárólag üresen ette, én pedig elővettem a jó kis házi banánlekváromat hozzá!

Kis kitérő:
Egykori indonéziai utazásom során nagy kedvvel faltam minden este kaja után a svédasztalról a finom sült banán csemegét, ami úgy nézett ki, hogy a felkarikázott banánt sörtésztába mártás után kisütötték. Itthon is próbálkoztam vele többször is, nagyon finom, csak elég tökölős. 
Ebben a palacsintában az is felcsigázott még, hogy tán azt az ízt majd meglelem egy sokkal egyszerűbben elkészíthető kajában. Kicsit meg is van, de nem jellemző sajnos...
Lehet, hogy kísérletezek majd érettebb banánnal is, hátha!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése